Українські новини: БРЕнДописець Надал і "зелений смуток" тернополян: Ніхто не здивується, що тернополяни проковтнуть свій БРЕнД і використовуватимуть його у повсякденному житті. Мудрості обрати своїм головою Надала, як і колись Бодю Чоботаря у них ж вистачило? "Націоналістична" влада замовляє розробку бренду у фірми, котра навіть на свій сайт українською мовою не спромоглася!!
Найпідліше у цій ситуації - беззаперечний факт, що системно знищуючи зелені насадження у Тернополі - надалівці взамін запропонували тернополянам "зелений смуток". Настільки сумний і зелений, що навіть львів'яни миттєво позазрили і вирішили використати наш "зелений смуток" для власник цілей.
"4 вересня відбулася презентація “творіння” іменитих переможців. Користувачі загалом не дуже задоволені тим, куди витратили бюджетні кошти тернополян і що з того вийшло…
Користувач Фейсбук Петро Нек: Створив новий логотип для Львова, надихнувшись презентацією логотипа Тернополя:
Три зелені квадрати символізують розвиток і спад, а також Високий Замок, синій квадратик символізує річку Полтву. Якщо його перевернути на 90°, то він символізуватиме львівський дощ (дякую за підказку Oleg Pikh), а якщо перевернутий синій квадратик зробити сірим, то він символізуватиме запах з Полтви. Ну також зробив шрифт більш дружелюбним , - пише "Реально". Інші відгуки також можна прочитати у їхній публікації
Немає коментарів:
Дописати коментар